Hanya Fikirkan Nasi, Apa Kata Nikmati Sandwich Dari Subway Pula ~ Terdedahkan />

Hanya Fikirkan Nasi, Apa Kata Nikmati Sandwich Dari Subway Pula

Rakyat di Malaysia memang tidak boleh berjauhan dengan nasi, biasalah kalau sehari tak dapat nasi macam kurang sesuatu.


Beras yang dimasak untuk dijadikan nasi memang sudah menjadi makanan rutin bagi sesetengah golongan, walau apa pun masih ada dikalangan rakyat malaysia yang masih mengamalkan pemakanan sihat iaitu mengurangkan pengambilan nasi.

Jadi oleh kerana Subway Malaysia sedang menawarkan promosi diskaun serendah RM10.90 tidak termasuk GST% untuk mana-mana menu yang terpilih.

Inilah masanya untuk kita beralih kepada hidangan berkonsep sandwich selagi ia masih mempunyai kupon promosi.

Menariknya lagi, promosi ini datang bersama set iaitu mempunyai air, manalah tahu sedang makan ada yang tercekik boleh juga tolak dengan air betul tak.

Baik, cara guna kupon dari subway ini sungguh mudah memang mengikut peredaran teknologi. Pelangan hanya perlu buka mana-mana kupon subway dari subwayvaluecoupons.com .

Kupon yang terdapat mempunyai 6 jenis hidangan sahaja serta satu minuman. Jadi apa yang perlu pelangan lakukan adalah tunjukkan mana-mana kupon pilihan anda melalui telefon pintar untuk pengesahan.

Kupon online ini hanya sah sehingga 2 Jan 2018, jadi tunggu apa lagi kasi rebutlah sandwich kesukaan anda sekarang dengan harga hanya RM10.90 tidak termasuk GST%.

Sign up here with your email address to receive updates from this blog in your inbox.

0 Response to "Hanya Fikirkan Nasi, Apa Kata Nikmati Sandwich Dari Subway Pula"

Post a Comment