Bina Pendapatan Sampingan Dengan EH Motor Credit Kereta Terpakai ~ Terdedahkan />

Bina Pendapatan Sampingan Dengan EH Motor Credit Kereta Terpakai

Kerjaya penjual kereta tidak memerlukan kelulusan diploma atau ijazah mahupun master. Yang penting fokus, disiplin, rajin, jujur, bertimbang-rasa dan sifat ingin belajar.

Pula tu untuk keberkatan dalam mencari sesuap nasi haruslah hindarkan dari melakukan penipuan, jika tidak boleh katakan tidak manakala jika boleh usahakan sampai berjaya.

Dalam menuju wawasan 2020 ini, 95% orang yang berjaya adalah golongan marketing manakala 5% pula adalah dari golongan yang menanti gaji bulanan.


Kenapa 95% golongan marketing yang berjaya? kerana setiap syarikat atau perniagaan memerlukan pakar pasaran walaupun sektor kerajaan sekalipun. Tapi jangan pula bila jumpa orang yang menceburi bidang marketing kita label dia sebahagian dari bangsa MLM.

Untuk pengetahuan kita bersama setiap organisasi mempunyai konsep Multi Level Marketing (MLM), bahkan guru, kerani, tukang sapu, walaupun berpangkat manager.

Jadi bagi golongan 5% itu walaupun syarikat membayar gaji anda kurang dari RM3000 sebulan, secara jujurnya ia masih tidak mencukupi untuk menampung keperluan diri bahkan keperluan keluarga.

Jadi apa yang anda perlu lakukan adalah belajar menjadi sebahagian ahli pasaran atau marketing people kerana ahli pasaran mempunyai komisen jauh lebih tinggi dari gaji biasa.

EH Motor Credit ditubuhkan sejak 1985 juga dikatakan kedai kereta terpakai paling lama di kawasan Port Klang.

Kini kereta adalah sebahagian keperluan penduduk di planet bumi ini kerana walaupun ada saudara-mara adik-beradik yang mempunyai kereta maka belum tentu lagi mereka sudi menumpangkan manusia di planet bumi ini.

Misi syarikat EH MOTOR CREDIT adalah bersikap profesional dalam pengurusan industri kereta 2nd hand, memudahkan dan meriangkan proses pembelian kereta 2nd hand, mengajar pelanggan/orang umum tentang industri kereta 2nd hand (Cara penipuan, kereta klon, pembaikian kereta, kesalahan sambung bayar dan lain-lain).

Bukan itu sahaja malah golongan yang pernah bermasalah kredit dengan (BNM) juga boleh diberikan peluang untuk memiliki kenderaan sendiri tapi haruslah bersyarat dan yakin mampu bayar.

Buat masa ini EH Motor Credit juga menawarkan komisen bernilai RM500 bagi orang awam yang sudi menambah pendapatan dengan memperkenalkan kenderaan kepada rakan-rakan.

Syaratnya harus mendaftar menjadi sebahagian dari broker EH Motor Credit, setelah itu segala urusan deposit dari pembeli bukanlah dilakukan melalui broker mahupun apa-apa berkaitan dokumen.

Jadi kerja anda sangat mudah iaitu hanya mengenal pasti pembeli dan terus bawa ke pejabat untuk survey pilihan kenderaan mengikut kemampuan dan kelayakan.

DAFTAR Sebagai Broker EH Motor secara percuma!!

www.ehmotorcredit.com

web.facebook.com/EH-Motor-Sdn-Bhd-821490491319030

Sign up here with your email address to receive updates from this blog in your inbox.

0 Response to "Bina Pendapatan Sampingan Dengan EH Motor Credit Kereta Terpakai"

Post a Comment